Nystart

Nu har det gått väldigt lång tid sedan jag sist skrev. Med det var en välbehövlig paus.
Mycket har hänt och jag orkar inte gå in på detaljer.
Men för att sammanfatta så är det sedan ca 1 år tillbaka slut mellan mig och Johnny, jag har rest massor, träffat massa nya människor och efter ett par slängar av min manodeprisivitet så har jag på nytt lärt mig njuta av livet så mycket det nu går.
Det är idag 1 januari 2011, ett nytt år fyllt av nya upplevelser, nya möten och nya erfarenheter.
Jag har hört att detta kan vara en bra form av självhjälpsterapi så jag tänkte att nu när det för hoppningsvis inte är någon som läser min blogg längre så kan jag skriva vad jag vill om precis vem jag vill.
Kan ju passa på å berätta en lite kul grej. Var på Viktoria i förrgår för att förfesta lite inför nyår med Cicci, Emelie och Linn, och när jag stod vid baraen och skulle beställa av "vår" bartender så började han ragga på mig ganska skamlöst. Vilket inte gör mig nått alls eftersom jag sedan vi började hänga där hade haft ett litet öga för honom så att säga.
Men a, kvällen fick ett happy ending och jag skall nog inte gå in mer på detaljer men det var de roligaste som jag vart med om på länge i alla fall.
Nu skall jag hoppa in i duschen, klä på mig, lyssna på nattrevarn ca 200 gånger sen dra med mig en flaska champange hem till Linn och så skall vi röja järnet:)
Hur kan man bättre börja året än med en fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0