Total nostalgi

Igår tror jag det var jag och Cicci pratade om lunar. Så alldeles nyss efter att ha föröskt komma på lösenodert i en kvart, så loggade jag in på min.
Först blev jag väldigt förvånad över att den fanns kvar över huvud taget. Va nästan exakt 1 år sedan jag var inne på den sist tydligtn.
Satt och läste igenom alla mina blogg inlägg där och kollade på alla bilder å läste alla mail och gb.inlägg, fy satan va kul de va.
Och framför allt, vad dåligt jag skriver!
Hoppas verkligen att det har blivit bättre.
Att jag stavar som en kratta vet jag ju pga min dyslexi men formuleringar och liknande. Jag skämdes nästan när jag läste det, en sån jäkla fjortis jag va.
Men riktigt roligt var det iaf, rekomenderar alla att ta en liten nostalgi tripp om ni har nån sån gammal sida kvar, gå in å kolla på den!

Kommentarer
Postat av: Terror

dom tog fan bort min, innan jag ens han spara alla mina blogginlägg... så jävla tråkigt...

2009-09-30 @ 12:29:49
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0