SEKO möte?

Det var fackmöte igår på jobbet.
Det började med samling på pullmans en timma innan mötets start så alla skulle hinna med iaf 1 öl minst innan.
Sedan var det ett intressant möte som hölls och jag va faktiskt till slut till å med lite glad för att jag gått med på det.
Sen efter mötet var det käk (oxfile och klyftpotatis, jätte jätte jätte gott!!!) på Star Bowling och efter maten självklart bowling.
Jag var väldigt väldigt lycklig att Putte va i mitt lag så jag inte va sämst.
Tror han träffasde rännan ca 18 av 20 ggr.
Sen tog han en liten promenad på banan med.
Men efter bowlingen så var det Dubliners som gällde och det var ju trevligt, ett tag iaf tills vissa inte kunde uppföra sig riktigt som dom skulle längre (ovanligt när det gäller folk på mitt jobb, NEJ) så 6 av oss drog vidare till Jameson.
Jag hatar nu mera det stället!
JAG, JAG BLEV NEKAD INTRÄDE FÖR ATT JAG VAR FÖR FULL!!!
Jag var långt ifrån full och i vilket fall så var jag långt ifrån värst i sällskapet jag var med.
Alla andra fick komma in utom jag, för att jag var för full och skulle gå en sväng!
Det har aldrig någonsin tidigare hänt mig att en vakt har sagt så till mig, jag blir aldrig för full (så tidigt på kvällen, mer när man e på g hem)! Jag ville DÖDA den jävla vakten!
Men lydig som man är så tog jag en liten sväng, ca 4 meter bort från vakten tände en cigg å stog å snacka med Thomas om det som hade hänt tidigare på kvällen.
Sen efter 10 minuter var jag tydligen inte för full längre och jag fick komma in utan några som hälst problem.
Jävla idiot!

Mitt hår är för övrigt hyfsat återställt, måste bara köpa ett par riktigt bra inpackningar så att efekten av ett styckat fågelbo försvinner från mitt huvud, det bärjar nemligen se fiktigt slitet och risigt ut efter alla blekningar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA...Jenny kom inte in på krogen! Join the club biatch!!!!

2009-09-21 @ 09:18:39
Postat av: Terror

DE va jag:P

2009-09-21 @ 09:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0