Seeeg

Det borde inte va ok att behöva jobba 9 arbetspass på 7 dagar, särskillt inte när det är första å sista dagen som man jobbar dubbelpass, man blir ju helt kokt i skit typ.
Jag är helt säker på att min hjärna stannade kvar hemma bredvid Johnny i sängen i morse när jag rattade iväg mot spårvagnen kvart i 5 i morse.
Och nu vill jag bara dö, känns redan som att jag vart vaken i 4 dygn och så har dom tänkt sig att jag skall kunna jobba natt i kväll med, kommer nooog gå bra...

Jag vill hem till min underbara jätte goa säng och rulla in mig som en korv i mitt stora fluffiga täcke och inte krypa upp igen förän jag börjar jobba på söndag kväll. Kan man inte få det.

Till nått helt annat, jag drömde att jag hittade en sån där magisk lampa, en sån med en ande i (jag kollade på Aladin igår innan jag somnade) och jag kunde inte komma på vad jag ville ha.
Tänk att man kan få precis vad som hälst i hela världen, förutom fler önskningar, att nån blir kär i en eller döda någon.
Vad skall man ta då?
Jag kom iaf inte fram till nått. Jag ville önska mig pengar, men hur mycket då lixom, man vill ju inte få totalt storhetsvansinne och skaffa sig för mycket pengar men 1 miljard eller så hade ju kanske suttit ganska så fint.

Sen vet man ju inte om det är en sån där tetig ande som Jafar blev tex. (ja jag kollar för mycket på barnfilmet) som när han skurken önskade sig en skatt fick han den men han hamnade bedvid den på en havsbotten någon stans.
För då måste man ju vara väldigt väldigt specifik med vad man önskar.

Och man vill ju inte heller va så ego att man tar alla tre önskningarna själv, eller asså de har man ju men man vill ju kanske ge sin familj eller vänner eller så någonting med.

Nä nu får jag lägga av, det är ju inte det största problemet här i världen att fundera över kanske eftersom det inte är jätte vanligt att man snubblar över sånna magiska lampor dagligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0