Märkligt folk

När jag lite trött och slö hasade mig hem från jobbet och som vanligt sneddade väldigt när "metroboxen" som finns längs ner i kanten av Drottningtorget, där vid övergångsstället. Detta för att slippa känna mig skyldig att ge pengar till gatumusikanterna som alltid sitter där och spelar.
I vilket fall, där på en av parkbänkarna satt de två killar som satt och åt lunch.
Deras lunch bestod av var sin burk med abba sill, lök sill för att vara exakt. FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!!
Så nu har jag suttit och tänkt på detta jätte länge och bara äcklats mer och mer av det. Man äter bara det bara sådär, rätt ur burken utan något till.
Hur gott kan det vara lixom? Man skall ju iaf ha potatis, gräddfil och gräslök till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0