Trött

Hur kommer det sig att oavsett om man går och lägger sig i tid och verkligen får sina 8 timmars sömn. Man vaknar av sig själv och inte av klockan och ändå är man så sjukt trött att man kanppt kan hålla sig vaken.
Men nu kan jag ju inte somna om igen för då kommer jag aldrig komma upp i tid för att gå icäg till jobbet.
På tal om jobbet så måste jag kolla upp om ja verkligen får lov att jobba så som jag kommer att göra nu, för jag har jobbat hela denna veckan, skall jobba hela helgen och sen hela nästa vecka. Så jag är inte ledig förän nästa lördag.
Och då bär det antagligen av till Tette :)
Du skall nog gå och kolla synen då Angelica, för det är typ så jag känner varje morgon när jag vaknar med. Och du som sitter mycket framför en dator på jobbet borde nog verkligen se till att skaffa brillor om det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0