Missat hur de funkar

Idag när vi gick hem från jobbet så var dom vanliga gatumusikanterna på plats vid centralen, dom som alltid står där.
Och så säger Cicci "är det inte förbjudet med gatumusikanter", och jag svara jo men bara på vissa tider.
Så satt jag och funderade på det på vagnen på väg hem. Är det verkligen så, blev det inte helt förbjudet eller var det bara på vissa plattser det blev det.
för jag tycker man ser dom över allt iaf, även om det kom en ny regel.
Men uppenbarligen så är det ju ok, för polisen e ju runt där jätte ofta på dagarna och då borde dom ju säga till.
Så när jag kom hem så tankte jag att jag skulle googla detta, men hitta inte ett skit om det.
Så nu bara för att jag inte kan komma fram till vad som gäller så kan jag ju inte sluta tänka på det.
jag blir galen!
du kan btw vara lugn Angelica, det är ingen infektion, bara överansträngt och jag skall till optikern imorgon, så inga problem inför lördag :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Undra om mitt kanske bara också är överansträngt. Jag får knappt upp ögonen på morran för jag är helt torr i ögonen. Sen har jag änna ont i ena ögat, svårt att förklara... hmm...

2009-10-23 @ 07:39:57
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0