mina stackars ögon

Asså när jag gick och la mig igår så sved det lite i ögonen, sen tillbringade jag hela natten med att ligga och gnugga mig i ögonen.
Så när jag vaknade i morse efter ca 3 timmars sömn allt som allt, så var mina ögon knallröda, svullna och sved ännu mer. Så när jag kom till jobbet så trodde la alla att jag legat å grinat hela natten eller nått.
Eller möjligtvis rökt på i ett par dagar. Ger ju typ samma symtom.
Men eftersom Cicci har vart på mig hela dagen om att jag kanske har ögoninflammation och måste gå till läkaren och kolla det, och sen att det är väldigt smittsamt så gick jag faktiskt till vårdcentralen och fick konstaterat att jag antagligen behöver glasögon.
Så fick jag ögondroppar som tydligen skulle hjälpa, det känns lite bättre just nu, men nu har jag ju precis tatt dom.
Får la se hur det känns imorgon.
Fattar bara inte hur det kan komma sådär plutsligt, borde ju vara nått som kommer gradvis, inte bara över natten lixom.
Eller a, det kanske det har gjort fast jag bara inte tänkt på det, huvudverk har jag ju haft ett tag till och från.
Men men, skall snacka med synoptik imorgon och kolla om jag kan få beställt en tid.

Kommentarer
Postat av: terror

2009-10-19 @ 23:26:58
URL: http://theinsidestory.se
Postat av: Angelica

Håll inte på med massa infektioner bara ett par dagar innan Mustasch! Orutinerat!

2009-10-20 @ 06:54:55
URL: http://mymaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0