Helgen

Var och kollade på mustach i lördags på lisebergshallen. Dom var jävligt bra, den bästa spelningen med dom som jag har sätt (det var 4e gången jag såg dom).
Enda negativa grejen med hela spelningen som egentligen inte hade med själva spelningen att göra var en jäkla äckelbrat som kom ut och tiggde cigg av oss. Han började med att komma fram och typ säga å det är så synd om mig, jag har vart så snäll och bjudit så många på cigg att jag inte har några kvar till mig själv.
Sen började han skryta om hur jäkla mycket pengar hans föräldrar tjänade, och hur fint det var där han bodde och hur bra han själv tjänade.
Precis efter att Alexandra som är fattig student hade bjudit honom på en. Hur fan kan man med!
JAG HATAR BRATS!!!!!!!!!
Dom är fula, dryga och helt iq-defriade!
Vad fan är det att skryta om att man inte kan klara sig på egen hand utan blir försörjd av mamma och pappa. Är det något man vill skryta med?
Nog om detta, hade kunnat hålla på hur lände som helst.
Kvällen fortsatte något splitrat men jag hade iaf väldigt roligt.
Igår Så hände i prinsip ingenting, förutom att jag jobbade då, roligare än så blev det inte.
Sen kom idag, inte helg iof men iaf.
Har vart och tittat på 2 lägenheter, båda i Majorna =O)
Blev helt förälskad i den ena, den som ligger placerad på Kustgatan.
Var lite orolig först att den skulle va kass, för har vart i en av de lägenheterna för länge sedan och den va inte helt ok om man säger så. Men danna var mycket större och framför allt så hade han som bodde där nu lagt ner en hel del jobb med den och det var som om han inrett den till mig. Vinrött i hallen, ljust kök,  Ljust sovrum men en skit snygg fondvägg (dock svår att förklara) och även vardagsrummet var ljust med en mörk fondvägg. Badrummet var ganska litet men helt ok, tyvärr inget badkar men jag skall nog överleva det.
Den andra ligger på Ekedalsgatan och den var lite svårare att tycka om. För den var i renoveringsstardiet. dom höll på att tapetsera om hela lägenheten. lägga in ny parkett och sätta in ett nytt kök och badrum. Så det var lite svårt att få sig en rättvis bild av den. Men den va ok, Lite sämre planlösning. Dom är på pappret exakt lika stora, men den första kändes mycket större.
Men jag har iaf sökt båda 2 nu så nu är det bara att vänta och se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0