Halsberg...

Är på en kommpliteringskusrs i Halsberg ("staden" gud glömde) med 3 kollegor, Cicci, Therese och Andreas.
Våran lärare låter som om han har käkat minst en burk sömnpiller med tanke på hur fruktansvärt långsamt han pratar.
Sen så luktar det kojödsel på utsidan så man nästan kräks när man skall ut och röka.
Att gå en sväng genom stan tar ca 15 min, och då har man verkligen sätt HELA stan!
Vi skulle ut å festa lite igår tillsammans med dom från Stockholm som också är med, lokalpuben, som är den enda puben som finns här, stängde kl21. Sen fanns det en pizzeria som stängde 23.
Det var det de fanns att välja mellan.
Hade vi vetat de så hade vi nog börjat med att sätta oss på nått nått av de 2 ställena istället för att sätta oss på Ciccis rum å hinka en massa bers. Och sen gå ner i källaren och spela biljard.
Men i vilket fall så va de en trevlig kväll och vi hade jäkligt roligt iaf.
Men jag vill verkligen vergkligen hem.
Finns ingenting som e motiverande till att vara här, det är såååå sjkut tråkigt i Halsberg så det enda man kan göra är att antingen supa, men alla e bakis idag, eller att sova så de e de vi gör nu.
Alla ligger på sina rum och sover. det är det absolut bästa tidsfördrivet man kan ha här.
Hade jag bott här hade jag tatt livet av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0