Green Day

Kom tillbaka från sthlm för en liten stund sedan. Är sjukt trött så jag tänkte sova strax.
Men först måste jag bara skriva lite om mitt livs bästa kväll.
Jag gjorde mig visserligen skylldig till grova sexuella trakasserier egentligen, men tror inte Billy bryr sig så mycket, å jag va ju inte direkt själv om att taffs på han :)
Av alla ställen i hela globen så sprang han upp på läktaren precis bredvid där jag å Johnny stod. Jag fick typ panik men samlade mig snabbt igen och såg till att få en kram och att få klämma lite på han :)
Helt otroligt!
Jag är fortfarande otroligt lycklig över denna händelse och kommer typ aldrig tvätta mig (inte riktigt sant, har redan duschat men iaf)!
Spelningen i övrigt var GRYM!!! Dom spelade i lite mer än 2,5 timma, som tur va spelade de ur kassa förbandet primadonna  bara i 30 min. DOM SÖG!!!
Men sen följde som sagt lite mer än 2,5 timma med ett av dom bästa banden ever! Och jag gapade så mycket att jag typ tappat rösten helt och hållet typ. Men det är det vart, vad gör man inte lixom.
Nä nu måste jag nana kudden lite å drömma om denna underbara kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0