Nytt liv, ny start

För ett par månadersedan så började jag bli lite nere till nerverna och jag började bli lite lätt deprimerad.
Och för ca 2 veckorsedan blev det väldigt mycket värre.
Och förre veckan tappade jag bara all livsglädje totalt, fanns lixom ingentinge kvar längre att vara glad över eller att se fram emot. Det hände ingenting i mitt liv längre.
Jag hatar att vara fast och det är precis vad jag är nu, har fast jobb, en kille som jag älskar och som älskar mig å underbara vänner så man kan ju undra vad det finna att klaga över.
Men det händer inget spännande över huvud taget, inget nytt. Och jag vill inte resa iväg på semester igentligen, det är alltid skönt men man kommer alltid tillbaka till vardagen och då är allt lika dant igen.
Det är här hemma som det måste hända nått nytt.

Så jag hade ett väldigt stärkande samtal med en kär vänn och hon fick mig att innse att det fanns saker jag gjorde innan innan jag låste fast mig i ett förhållande som gjorde att jag var glad. 
som fick mig att inse att jag har släppt mig själv och mina egna behov helt å hållet.
Men nu jävlar har jag tatt tag i mig själv.
Något som fick mig väldigt glad innan var träning, så det har jag börjat med igen, sen skall jag se till att försöka göra massa andra grejer som gör mig glad med.
Det är en balans man måste hitta å jag har inte hittat den än men nu gör jag ett försök iaf. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hör av dig om du vill träna ihop nån dag =)

2009-08-25 @ 08:19:42
URL: http://mymaking.blogg.se/
Postat av: terror

Är så jävla stolt över dig gumman! Du inspererade mig med! på torsdagar ska jag nu köra dance arobic och tidiga tisdagsmorgonar ska jag till simmhallen innan skolan:P Ses som nya mäniskor gumman, du får komma upp å så lägger vi bara pengar på bra saker som massage (billigt här!!), sola, promenixa kanske paddla eller nått å äta gott istället för att supa till.

2009-08-26 @ 00:46:47
URL: http://theinsidestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0