Fotboll

Var och tittade på fotboll igår på Ullevi. Det va la inget höjdar spel från blåvitt direkt men huvudsaken var att vi spöade ÖIS till slut.
Det satt långt inne min i 89:e minuten petade dom in bollen och matchen slutade 2-1 till IFK.

Min största vinst var iof att jag fick med mig min älskling på matchen.
Och tro det eller ej, men han tyckte det var kul och frågade till och med om vi inte kunde gå på nästa också.
Självklart säger man ju inte nej till det :)

Cicci undrade om vi ville följa med GFK till Gävle den 13/9, och det hade ju vart ruggigt jäkla kul. dom i GFK som jag träffat är jävligt roliga, jag har aldrig vart i Gävle och kolla på fotboll är alltid roligt så de kan nog va riktigt kul.
Får se till att man inte jobbar då bara. Eller dagen efter. 

Kommentarer
Postat av: Cicci

det var himla skoj att ni följde med :). Oja, klart ni ska med till Gefle ! en tripp iväg och fotboll på det, perfekt! du får kolla upp det där med jobbet :).

2009-08-10 @ 22:00:11
URL: http://missunfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0